Veřejná zakázka: Rozvoj komunitních sociálních služeb DOZP v lokalitě Jičín – kontrola DPS a rozpočtů, VV

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10080
Systémové číslo: P23V00000834
Datum zahájení: 04.07.2023
Nabídku podat do: 18.07.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rozvoj komunitních sociálních služeb DOZP v lokalitě Jičín – kontrola DPS a rozpočtů, VV
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmět veřejné zakázky je kompletní provedení kontroly projektové dokumentace ve stupni DPS včetně rozpočtů a VV, zda je v souladu s Vyhláškou 499/2006 Sb. o dokumentaci staveb, včetně novelizace Vyhlášky č. 405/2017 Sb., zpracované společností Energy Benefit Centre a.s., Křenova 438/3, Veleslavín, 162 00 Praha 6, IČ: 290 29 210, zak.č. 04-21-32 z 11/2022, změna 01.
Součástí kontroly budou i následující činnosti:
- U položek, které nejsou uvedeny v cenové soustavě CS ÚRS ověřit ceny v místě a čase obvyklé;
- Kontrola zapracování podmínek dotačního titulu NPO do DPS, rozpočtů a VV dle požadavků uvedených v příloze č.11 Výzvy;
- U cenově významných položek provést kontrolu správnosti DPS s rozpočtem a VV, tj. správnost uvedení množství, počtu, výměr. Za cenově významné položky se považuje 130 položek pro stavební část a 30 položek pro interiér, které mají v rámci rozpočtů nejvyšší celkovou cenu položky v Kč
- Kontrola položek v rozpočtu a VV označených např: soub., kpl apod. z hlediska úplnosti specifikace, úplnosti ceny, doložení zdůvodnění ceny, popř. zda lze rozpočtovat dle CS ÚRS atd.;
- Kontrola zpracované DPS a rozpočtu, VV ve vztahu k uzavřené SOD se společností Energy Benefit Centre a.s. – příloha č. 12 Výzvy, zejména dodržení právních předpisů uvedených v bodě 5.13 čl.5 Předmět díla a podmínky pro zpracování díla (např. nesmí být uveden přímý či nepřímý odkaz na určité dodavatele či výrobky, odkazy na obchodní firmy, názvy atd.);
- Kontrola materiálových a technologických standardů – posouzení vhodnosti navrženého řešení v návaznosti na cenu s cílem její optimalizace (snížení);
- Kontrola zapracování podmínek stavebního povolení v DPS;
- Zpracování Závěru s uvedením vysvětlení důvodů navýšení ceny objektu oproti ceně obvyklé za m3, m2 apod.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 300 000 Kč bez DPH
    Celková předpokládaná hodnota v Kč bez DPH je zároveň stanovena jako maximálně přípustná nabídková cena.

Místo plnění

  • Královéhradecký kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245
    500 03 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Architektonické, stavební, technické a inspekční služby 71000000-8
Příprava návrhů a projektů, odhad nákladů 71242000-6
Architektonické služby a stavební dozor 71251000-2
Technické projektování 71320000-7
Technicko-inženýrské služby 71300000-1

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva k podání nabídek DOZP.pdf 862.54 KB
Příloha č. 1 Souhrnné prohlášení dodavatele Dokument MS Word P1 - Souhrnné prohlášení kontrola DOZP.docx 45.17 KB
Příloha č. 2 Návrh smlouvy o provedení kontroly Dokument PDF P2_smlouva kontrola PD final_DOZP.pdf 248.69 KB
Příloha č. 3 DPS Archiv ZIP P3_DPS_oprava_11_2022_AKTUALIZ ACE.zip 107.94 MB
Příloha č. 4 Rozpočet a VV stavba Archiv ZIP P4 - Rozpočet DOZP stavba.zip 1.31 MB
Příloha č. 5 Rozpočet a VV INTERIER Archiv ZIP P5 -Rozpočet DOZP Interiér.zip 2.79 MB
Příloha č. 6 Koordinované závazné stanovisko Dokument PDF P6 - MÚ JIČÍN_Koordinované stanovisko_kladné_2022-01-28_p amátk..pdf 630.24 KB
Příloha č. 7 Potvrzení energetického specialisty Archiv ZIP P7 - Potvrzení energet.specialisty.zip 551.57 KB
Příloha č. 8 Energetický posudek Dokument PDF P8 - EP_Jičín_2023_.pdf 8.78 MB
Příloha č. 9 PENB Archiv ZIP P9 - PENB.zip 5.92 MB
Příloha č. 10 Rozhodnutí o vydání společného povolení Dokument PDF P10 - MÚ Jičín_SÚ_Společné povolení_S nabytím právní moci_2022-12-23.pdf 7.44 MB
Příloha č. 11 Výběr požadavků na přílohy výzvy NPO Dokument PDF P11 - Výběr požadavků na přílohy výzvy NPO.pdf 134.34 KB
Příloha č. 12 Smlouva o dílo s Energy Benefit Centre a.s. Dokument PDF P12 - Jicin_DOZP_smlouva_o_dilo_EBC (1)_redigováno.pdf 521.05 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky